‘Vrienden van’ de Culinaire Vakschool

De Culinaire Vakschool is een sociale onderneming die mensen de kans geeft op een nieuw beroep, maar soms ook op een nieuw leven.

Graag willen we dit belangrijke werk nog lange tijd blijven doen, maar dat kunnen we niet zonder uw hulp!

Met hun zeer persoonlijke en aanpak met aandacht hebben chef-kok Paul en zijn team de afgelopen jaren al vele studenten naar nieuwe wegen kunnen begeleiden.

Lees hier bijvoorbeeld het bijzondere verhaal van Sky.

Wilt u ook onderdeel worden van de Culinaire Vakschool? Lees dan hieronder de verschillende manieren waarop u ons kunt ondersteunen.

Culinaire Catering (i.o.)

Misschien wel de lekkerste manier om de Culinaire Vakschool te sponsoren!

Organiseert u een feest, vergadering, bijeenkomst of diner en bent u van plan
catering in te huren? Geef dan onze studenten de kans om hun
net-geleerde skills in praktijk te laten zien!

U draagt daarmee niet alleen bij aan de ontwikkeling van de studenten,

maar u levert tegelijkertijd een mooie bijdrage aan het mogelijk maken van
de opleiding. Via dit formulier of via dit telefoonnummer kunt u een offerte opvragen.

Word Partner

Draagt u als ondernemer de Culinaire Vakschool een warm hart toe?

Overweeg dan ook eens om partner te worden.

Verschillende horecaondernemers geven al gastlessen voor onze studenten, maar ook bijvoorbeeld de professionele foto’s op deze website zijn ons aangeboden door Isanne Images.

Zo dragen we allemaal ons steentje bij aan de ontwikkeling en toekomst van de studenten van de Culinaire Vakschool.

Als Partner hoofdsponsor voor lesingrediënten.

Als uitbaters van de Albert Heijn supermarkten aan de Rijksweg in Groningen doen we er alles aan om het weggooien van goede producten tot een minimum te beperken.

Het geeft een goed gevoel om een mooie locale bestemming voor deze producten te hebben.

Het brood gaat naar de voedselbank en de overige bruikbare artikelen worden met veel genoegen ontvangen door de Culinaire Vakschool.

Schitterend om te zien hoe creatief er met de producten wordt omgegaan.

Wij hebben al heel wat mooie gerechten mogen zien en proeven die de leerlingen hebben bereid.

Wat ons betreft zetten we deze prachtige samenwerking met veel plezier voort!

Hendrik-Jan van der Heide

Albert Heijn Damsterdiep

Als Partner van de Culinaire Vakschool heeft zij professionele foto’s ten behoeve van de website aangeboden.

Isanne van Dijk

Isanne Images

Het KANS fonds verleent subsidie voor “de kortste weg naar werk in de horeca”.

KANS fonds

Het Anton Jurgens Fonds heeft een subsidie verstrekt ten behoeve van een jobcoach die de begeleiding in de praktijk en binnen de stage verder vorm heeft gegeven.

Anton Jurgens Fonds

Provincie Groningen heeft subsidie verstrekt voor een groep van 9 leerlingen over 2020.

Provincie Groningen

Interesse? Vragen? Neem contact met ons op!